Főoldal>Tippek, érdekességek>Szempontok az ideális irodahelyiségek kiválasztására
Tippek, érdekességek

Szempontok az ideális irodahelyiségek kiválasztására

A Central Home Budapest szinte minden kerületében jelen van, és ingatlanközvetítőink folyamatosan azon dolgoznak, hogy közbenjárásukkal mindenki megtalálhassa az igényeinek megfelelő kiadó vagy eladó lakást, házat. Nem csak magánszemélyeknek, de befektetőknek, cégeknek is lehetőségük van a velünk való együttműködésre. A több mint 15 év alatt kiépített hasznos és értékes kapcsolati rendszerünk is a biztosíték rá, hogy közösen megtalálhassuk azt a kiadó irodahelyiséget, amely ideális helyet adhat akár egy új vállalkozás indulásának, vagy éppen egy hálózat bővülését teszi majd lehetővé.

Természetesen, egy ilyen befektetéskor rengeteg szempontot figyelembe kell venni. Összegyűjtöttünk olyan meghatározó tényezőket, amelyek befolyásolhatják, hogy végül a potenciális irodák közül melyikre esik majd a választás.

Az egyik nagyon hangsúlyos szempont, az iroda elhelyezkedése. Olyan helyen található, ahova az ügyfeleink egyszerűen el tudnak majd jutni? A dolgozók tömegközlekedéssel, autóval meg tudják közelíteni? Ez a két szempont már önmagában is meghatározó lehet. Mellettük még fontos lehet például, hogy milyen a környék biztonsága, van-e parkolási lehetőség, a közelben találhatóak-e megfelelő kávézók, éttermek. Vegyük figyelembe, hogy minél több pozitív tényezőnek felel meg a helyszín, a legtöbb esetben annál drágábbak lesznek a bérleti díjak is! A dolgozók munkakedvét ugyanakkor növelhetik, és az ügyfelek is szívesebben tárgyalnak például egy olyan helyen, ahol tudják, hogy a parkolás megoldott.

Egy másik szempont az ár. A bérleti díjak fizetését tudjuk biztosítani? Gond nélkül le tudjuk tenni az előleget? Milyen rejtett költségek járhatnak az adott irodával? Fizetni kell a parkolásért? Esetleg beépíteni mondjuk légkondit? Nagyon fontos, hogy minden költségről tájékozódjunk, amely az irodával kapcsolatba hozható. Vizsgáljuk meg azt, hogy a környéken, a hasonló ajánlatok közül melyiket vagyunk képesek a tervek szerint finanszírozni!

Egy további szempont az iroda mérete is. Lesz elég mozgástere az alkalmazottaknak? Elég hely biztosított az esetleges létszámbeli növekedésre? Megfelelő tárgyalóteremmel rendelkezik? Szociális helyiségek vannak? A szűkös, nem megfelelően kialakított irodákban csökkenhet az ott dolgozók produktivitása és munkakedve.

A következő, ezzel szoros összefüggésben a berendezés elhelyezésének szempontjai. Lesz elég hely mindennek? Megfelelően el fogom tudni helyezni a munkaállomásokat, a szekrényeket, irattartókat? Esetleg nagyobb gépekkel is fogunk dolgozni? Egyáltalán nem mindegy, hogy egy irodába milyen berendezés kerül. Fontos, hogy megfelelő helyről szerezzünk be, az irodánkba illő bútorokat. A Multibútor jóvoltából gazdaságosan juthatunk hozzá jó minőségű, használt irodabútorokhoz is, amelyekkel az iroda berendezése az igényekhez mérten, rendben kivitelezhető.

Az infrastruktúra. Nem mindig elég az, hogy van víz, áram, internet, térerő. A szolgáltatások minőségének biztosítania kell azt is, hogy nem okoznak majd fennakadásokat a mindennapokban és nem lassítják a munkafolyamatokat. Az áramkimaradások, az internetkapcsolat lassúsága, megszakadása hosszabb időre és még igen sok más fennálló tényező is kellemetlenül tud érinteni egy működő vállalkozást. A szolgáltatások minőségéről tehát egyértelműen tájékozódnunk kell, mielőtt választunk a lehetőségek közül.

A Central Home az Ön által prioritást élvező szempontok figyelembevételével részletes tájékoztatást nyújt a rendelkezésre álló lehetőségekről, és segít annak az irodának a megtalálásában, amely egy cég bővülését vagy éppen indulását megfelelően tudja majd biztosítani.

Ossza meg ismerőseinek!